hikaru.pl

hikaru.pl

Wegetarianskie dania azjatyckie

Wegetarianskie dania azjatyckie

Znać różnicę między surowej żywności i diety wegetariańskiej

Większość ludzi nie zna różnicy między dietą surowej żywności i diety wegetariańskiej. W celu najpierw poznać różnicę między nimi, musimy najpierw przyjrzeć się bliżej na ich podobieństwa. To prawda, że ??osoba, która jest na ścisłej diecie surowej żywności mogą być uznane jako wegetarianka. Jednak w przeciwieństwie do wegetarianka, którzy mogą jeść gotowane warzywa, surowe foodist zużywa tylko żywności, które są surowe i nieprzetworzone. Wegetariańska jest osoba, która zjada gotowane i surowe, nieprzetworzone i przetworzone owoce i warzywa. Wegetariańska może jeść cebuli w restauracji, ale surowy foodist może jeść tylko surowe owoce i warzywa i pić soki owocowe. Jeśli uważasz, że to jest trudne dla wegetarian, aby znaleźć coś do jedzenia, o ileż bardziej dla surowego foodist.

Istnieje kilka różnych rodzajów wegetarian, wegan – frutarian itp – i surowe foodist to rodzaj wegetarianizmu. W odróżnieniu od wegetarianinem, surowy foodist może zawierać sushi na diecie. Tak długo, jak jedzenie nie jest gotowane i nieprzetworzonej. Wegetariańska może jeść gotowane na parze brokuły, jednak surowy foodist zużywa jedynie w swej surowej postaci. Dieta wegetariańskiej nie zawierają mięsa, ryb, lub wszelkiego rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, podczas gdy surowy foodist – jak wspomniano powyżej – może zawierać go w diecie tak długo, jak to jest w postaci surowej. Czyli osoba, która jest na diecie surowej żywności jest uważana również wegańskie który zużywa surowe, nieprzetworzone surowe pożywienie.

Raw tylko?

Wegetarianskie dania azjatyckie

Jeśli jesteś na diecie, że tylko zużywa żywności, które są co najmniej 75% na surowo lub surowe owoce i warzywa, to jesteś jednym z wielu ludzi, którzy są na diecie surowej żywności. Surowe pożywienie zawierają niezbędne enzymy spożywcze, które potrzebuje nasz organizm. W rzeczywistości, surowe produkty mają wysoki poziom enzymu niż gotowanych produktów spożywczych. Badania pokazują, że gotowanie potraw (zwłaszcza powyżej 116°F) może zmniejszyć enzymów spożywczych.

Ci, którzy są na diecie surowej żywności mają nienaganny sposób w przygotowanie ich jedzenie takie jak kiełkują nasiona, ziarna i fasoli; moczenie orzechów i suszonych owoców; i wyodrębnić soku z owoców i warzyw.

Spożywanie żywności ekologicznej jest najlepszym sposobem, aby mieć zdrowe diety. Wiele supermarketów i sklepów spożywczych oferują już spakowane owoce i warzywa. W rzeczywistości, coraz więcej owoców i warzyw detalistów zostały pojawiały się w tych dniach. Jest teraz o wiele łatwiejsze torby zakupu owoców i warzyw.

Artykuł dzięki: